Genel Bilgilendirme
20 Eylül 2019


Değerli hastamız, öncelikle Isparta Şehir Hastanesine Hoş geldiniz.


Hastanemizde bulunduğunuz süre içerisinde rahat etmeniz ve sizlere sunduğumuz hizmetlerden yararlanabilmeniz için aşağıda yer alan bilgiler size yardımcı olacaktır.
Rahatınız ve güvenliğiniz için hastanemizde, bulunduğunuz süre içerisinde konuğumuz olduğunuzu hissettirme fırsatını bizlere sunduğunuz için teşekkür ederiz.

1- Hizmetlerimizle ilgili görüş, öneri ve şikâyetlerinizi; İletişim formunu doldurarak ve web sitemiz aracılığı ile bizlere bildirebilirsiniz.

2- Hastanemizde herhangi bir problemle karşılaştığınız zaman çözüm üretmek üzere poliklinik katlarında hizmet veren Hasta Hakları Birimlerimize başvurabilirsiniz.

3- Hastanemizde verilen hizmetlere ve kurumsal içeriğe ispartasehir.saglik.gov.tr internet sitemizden ulaşabilirsiniz.

4- İhtiyaç duyan hastalarımıza gerektiğinde hasta otoparklarında ücretsiz vale ve otopark hizmeti verilebilmektedir.

5- Yatış işlemleriniz en kısa zamanda tamamlanmakta ve kalacağınız yatak ve odanız sizin için hazırlanmaktadır. Hastanemizde yatışı verilen hastalarımıza ihtiyaç halinde Karşılama ve Yönlendirme Hizmetlerinde çalışan personelimiz ile yatacakları servise kadar refakat edilmektedir.

6- Hastalarımıza Oda Destek Personelleri aracılığı ile yatacakları servis ve kalacakları oda tanıtılmakta ve gerekli bilgilendirmeler yapılıp, misafirimiz oldukları süre boyunca kendilerini evlerinde gibi hissetmeleri amaçlanmaktadır.

7- Tüm menülerimiz diyetisyen kontrolünde hazırlanmaktadır. Kahvaltı saatlerimiz 07:00-08:00; öğle yemeği 12:00-13:00; akşam yemeği 17:30-18:30 saatleri arasındadır.

8- Hastanemizde, diyet hastalarımız için, özel diyet yemekleri hazırlanmaktadır. Doktorun uygun gördüğü diyet hastalarına ara öğünler verilmektedir. Sağlığınız ve hastane kuralları açısından dışarıdan yemek kabul etmeyiniz.

9- Odalarınızın, tuvalet ve banyoların temizliği görevlilerce hastanemiz tarafından belirlenen saatlerde yapılacaktır.

10- Yatak takımlarınız kirlendiğinde görevliler tarafından değiştirilecektir. Hastanemizde kullandığınız yatak, yastık vb. gibi malzemeler sağlığınız için düzenli olarak kontrol edilmekte ve değiştirilmektedir.

11- Rahatınızı sağlamak ve muhtemel arızalara karşı hazırlıklı olmak amacıyla, teknik servisimiz hizmetinizdedir. Odanızda teknik bir arıza ile karşılaştığınızda lütfen hemen servis çalışanlarına durumu bildiriniz.

12- Kimsesiz hastalarımız yardım almak için Sosyal Hizmet Uzmanlarımıza başvurabilir. Sağlık güvencesi, engelli hakları, kimsesiz hastalar vb. konularda bilgi ve yardım almak için Sosyal Hizmet Uzmanlarımıza 0.246 213 44 00 veya 0.246 213 44 99 telefonundan dahili 10196  nolu dahili numaralarından ulaşabilirsiniz.

13- Hastanemizde ücretsiz olarak, hasta ve hasta yakınlarının çamaşırlarının yıkanması hizmeti verilebilmektedir. Bu hizmetten faydalanmak için Oda Destek Temizlik Personelinden yardım talep edebilirsiniz.

14- Dini inançlarınızı yerine getirmek için gerekli destek ve ortam hastanemiz tarafından sağlanmaktadır.

15- Güvenlik personelimiz sizler için 24 saat görev başındadır. Güvenliğiniz için hastanemiz kameralı sistemle sürekli olarak izlenmektedir.